13 juni 2026
Gebruikers online: 0

Kom langs op dinsdagmiddag, nodigt ’t Olde Staduus uit

Geplaatst op: 8 mei 2026 Gepubliceerd door: Enrico Kolk

’t Olde Staduus is op dinsdagmiddag open voor bezoekers die zin hebben in een kop koffie of thee met iets lekkers erbij. Het gebak wordt gemaakt door cliënten van Philadelphia.

Bezoekers kunnen op de bovenhal plaatsnemen met uitzicht op de markt en de binnenhaven. Er is gelegenheid om even uit te rusten en een praatje te maken. Ook het winkeltje in ’t Olde Staduus is geopend met verschillende producten.

Een bezoek aan de markt of de bibliotheek is volgens de vrijwilligers goed te combineren met de middag in ’t Olde Staduus. Belangstellenden zijn welkom tussen 14:00 en 15:30 uur.