Nieuwe bewoners krijgen al na twee dagen brand
Geplaatst op: 15 mei 2026
Ze wonen nog maar net twee dagen aan de Roebol en vanmorgen ging het al mis bij de nieuwe bewoners. Hun afzuigkap vloog in brand.
De bewoners wisten het zelf te blussen, waarna de brandweer een nacontrole uitvoerde. De afzuigkap is gedemonteerd, zodat er kon worden gecontroleerd op eventuele doorslag. Hiervan was geen sprake. Wel stond er veel rook in de woning.





