13 juni 2026
Gebruikers online: 0

Nieuwe bewoners krijgen al na twee dagen brand

Geplaatst op: 15 mei 2026 Gepubliceerd door: Enrico Kolk

Ze wonen nog maar net twee dagen aan de Roebol en vanmorgen ging het al mis bij de nieuwe bewoners. Hun afzuigkap vloog in brand.

De bewoners wisten het zelf te blussen, waarna de brandweer een nacontrole uitvoerde. De afzuigkap is gedemonteerd, zodat er kon worden gecontroleerd op eventuele doorslag. Hiervan was geen sprake. Wel stond er veel rook in de woning.