12 juni 2026
Gebruikers online: 0

Drie opvarenden van bootje naar ziekenhuis vanwege inademen rook

Geplaatst op: 19 mei 2026 Gepubliceerd door: Enrico Kolk

De drie opvarenden van een bootje in de Binnenhaven zijn in de nacht van maandag op dinsdag afgevoerd naar het ziekenhuis. Ze hadden rook ingeademd aan boord.

Iets na 0:00 uur werd de brandweer opgeroepen voor een brandje in de binnenhaven. Bij aankomst van de brandweer stond de boot volledig vol rook. Brandweerlieden hebben de accu’s van het schip losgekoppeld om verdere problemen te voorkomen. Mogelijk is een defect in het elektrische systeem de oorzaak van de rookontwikkeling.

De boot is vannacht niet bruikbaar.