19 april 2024 t’ Olde Staduus

Palland-Mulder bij ledenvergadering CDA

Geplaatst op: 19 september 2016

Maandag 26 september houdt het CDA Zwartewaterland haar algemene ledenvergadering. Hierbij zal aanwezig zijn Hilde Palland-Mulder, kandidaat voor het CDA voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017. Palland-Mulder is nu fractievoorzitter van het CDA Kampen. Tijdens de ledenvergadering zal Palland-Mulder ingaan op haar motivatie om zich kandidaat te stellen voor de Tweede Kamer en haar ambities voor de komende jaren.

Naast het vaststellen van de CDA Advieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen zal op 26 september tevens afscheid genomen van Koos de Jonge als secretaris van het CDA Zwartewaterland. De nieuwe secretaris wordt Wieneke Hofland.

Het thema van deze avond is het CDA Netwerk. Het CDA nodigt inwoners van Zwartewaterland uit om met bestuur en fractie in gesprek te gaan.

De avond is voor zowel CDA-leden als andere belangstellenden en zal gehouden worden in hotel Zwartewater in Zwartsluis. Aanvang 20.00 uur.

Gepubliceerd door Erik Driessen